Rest and Shop

Věrnostní program GRAB (Guest to Return and Bring) pomáhá zvyšovat frekvenci hostů a motivuje k čerpání F & B služeb v hotelu nebo restauraci.

Jak to funguje?
Za každý produkt zakoupený v hotelu obdrží hotelový host šek v hodnotě 10% jeho nákupu. Tento šek slouží jako platidlo v hotelových střediscích dle vlastního výběru partnera (restaurace, bar, bowling aj.)

Šek a jeho benefity:
poskytuje hostovi pocit odměnění
směřuje hosta do hotelové restaurace = přivádí klienta, který by třeba do restaurace nepřišel
svojí hodnotou motivuje hosta k vyšší útratě = vyšší obrat partnerů
svojí 90 denní platností umožňuje svým držitelům (hostům) využít je v delším časovém horizontu = hosté se vrací = vyšší loajalita
jeho hodnota užitá hostem se Rest and Shop partnerům kompenzuje = podpora partnera s jeho nulovou participací na nákladech

REST and SHOP služba je
inovativní program
flexibilní v segmentu sortimentu
flexibilní v segmentu partnerů

Rest and Shop podniká v oblasti poskytování shopping služeb pro prémiové hotely s přidanou hodnotou pro jejich klienty, čímž dosahuje prvenství na trhu. Kromě současných partnerů chystá oslovit další potenciální partnery z oblasti restaurací, módních salonů a kadeřnictví, fitness center, soukromých klinik, lázní a bank. Cílem je v rámci evropského rozměru propojit klienty všech významných obchodních institucí, a to nejen se světovými značkami, ale i vzájemně.